Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

sobota 28. listopadu 2020

Tak jsem ukončil letošní verzi otcovské linie Rodinné kroniky

 Tak jsem dopracoval letošní verzi „Rodinné kroniky“ ve verzi pro r. 2020:

·   K01, RK, 01, rodokmen po meči. Tato verze je pro mě a mou sestru a její rodinu.
·   K01, RK, 02, rodokmen po meči. Tato verze je pro mého bratrance a sestřenici s jejich rodinou.



     Samozřejmě se stále o pracovní verze, a i nadále na nich budu pracovat. Ale snažím se vždy aby na konci roku byla práce na knize vždy ukončena jako verze konečná.

Dále jsem dokončil i nějaké další díly „Rodinné kroniky“ pro verzi r. 2020. Zejména díl:

·   K60, RK, 00, Farní (a jiné) kostely spojené s rodokmenem

o   V tomto dílu jsem přidal část, hřbitovy

Dále jsem vypracoval díl o předcích, kteří na Moravu přišli z Kladska (v té době patrně ho ještě neukradlo Prusko:

·   K70, RK, 09, Dušníky, Duszniki-Zdrój, Reinertio ex Comitatu Glacensi, Samtman

·   K70, RK, 10, Röthis, Vorarlberg, město původu Buchmayerů



Dále se jedná o větší celky, kde předkové pracovali.

  • K53, RK, 01. Císařské velkostatky Moravsko-Uherského pomezí
    • Zde můj pradědeček pracoval jako správce na velkostatku (Holíčský velkostatek). O císařských velkostatcích se celkem nedá moc najít. Něco by mělo být v Archivu v Praze, kde jsou uloženy všechny informace k jeho velkostatkům.



V mateřské linii jsem se v tomto roce posunul moc o moc dopředu, došlo k velkému rozšíření. Ale došlo k tomu až koncem tohoto roku, takže než vše dotáhnu, některé nálezy dotáhnu do konce (Je nutné provést kontrolu v matrikách zda vše opravdu souhlasí.). Takže letos k vydání nedojde snad až po dokončení nálezů nebo až koncem příštího roku.



Žádné komentáře:

Okomentovat