Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

sobota 3. dubna 2021

Ukázka části Rodinné kroniky pro jednu z větví mého rodu

 Tak tady je ukázka z té kroniky, stále jen elektronická kniha.

   Nebudu vás zatěžovat překlady a přepisy matričních záznamů a jejich zpracování do tabulky. Požívám vygenerované tabulky z Family Tree Builder od MyHeritage, rovněž přehledy ze sčítání lidu, to znáte každý na to stačí ven velký obrázek všech 145 stran. Ke konci mám nasbírané obrázky krojovaných lidí z daných obcí k dokreslení v čem slavnostním předkové chodily. Pro hlavní představu je tam první list a pak obsah celé této knihy. Tato kniha je v podstatě  jen částí kroniky, kterou ještě tvoří větev matky mé matky (babičky). Protože jsem toto zpracoval pro část příbuzných ze strany této větve tak je touto částí nezatěžuji. To budu mít zpracované jen pro mne. V podstatě tato kniha tvoří první část Rodinné kroniky mé mateřské větve.

       Abych kroniku ještě více zpřehlednil tak zpracovávám části jako linie, kdy praděda je Stránský a má v tomto dílu jeho větvení svou linii a prababička svou linii Košutů.

     Je tam rozebrán například i případ kde jsem všude hledal jednu svatbu z vývodu a nenašel. Jsou tam vloženy smlouvy na koupi domů ve Staré Břeclavi a Hodoníně ještě za Rakouska. Rovněž jsem zapracoval to co jsem získal ze sčítání obyvatel a další dokumenty. Například z evidence motorových vozidel jsem získal záznam o vozidlech co vlastnil v meziválečném období můj děda. A Hlavně informaci o vojenské službě velké skupiny předků a jejich sourozenců. Byl zaslán jeden dokument pro jednu osobu a u zbylých 35 lidí mě bylo oznámeno, že nic nemají.

      Takže snad to někoho inspiruje a pomůže mu to. Nejsem žádný spisovatel a to, že to člením jako diplomku jsem již četl, zatím mě nenapadlo jak to jinak členit.


Tady je kronika v miniaturách stránek a pak následuje ukázka některých stránek:


Ukázky:
































A tady je pár obrázků stromů z mého stromu daného do této kroniky >>>

Žádné komentáře:

Okomentovat