Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

středa 1. ledna 2020

Mé Silvestrovské pátrání po předcích

     Nevím jak kdo, ale já valnou část Silvestra pátral po předcích. Já vím, mnozí si řeknou, že jsem se zbláznil, ale není Silvestra jako každý jiný volný den? A v televizi dávali jen samé staré filmy nebo zábavné pořady.
     Tak jsem se nakonec dopátral další sestřenice, dokonce sedmé sestřenice. A tím pádem i celé její větve od jejího a mého společného předka a po současnost. Celé to pátrání přidalo do mého stromu rozrodu 33 lidí. Ještě bude potřeba provést nějaké vyhledání v matrikách, ale je to na dobré cestě.
     Takže mohu říci, že jsem se dopracoval již k číslu 324 xtých bratranců a sestřenic. Tato sestřenice je jedna z nejvzdálenějších, co se týká vzdálenosti mezi námi. Pak ještě mám nález poloviční sestřenice v sedmé generaci (společný je pra…dědeček). Nejvzdálenějšího devátého bratrance a sestřenice jsem našel již dříve.
     Kolik těch xtých bratranců a sestřenic se mě ještě podaří najít? Mnohdy je problémem matrika z dvacátého století, tady si člověk vyláme zuby a skočí tak v průměru o dvě generace dříve než jsou xtí bratranci a sestřenice.



Žádné komentáře:

Okomentovat