Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 4. března 2022

Rozrod rodu Hradilů na Čejkovicích a okolí.

Dnes jsem zkusil v programu GenoPro zpracovat rozrod tak, že jsem všechny větve a větvičky Hradilů převedl na jeden list tak, že jsem jednotlivé bloky z listů zařadil do velkého stromu tak, abych pokud možno dodržel rozložení celého stromu. Samozřejmě se to až tak nedá dodržet a tak jsem v propojení u těch trochu vybočujících bloků použil „narůžovělou“ barvu pro propojení dvou bloků k sobě. Jinak červená barva v propojení linie přímých předků je použita pro mé předky. Modrá je pak použita pro propojení jedné z vedlejší větví rozrodu.

Samozřejmě není účelem zde zveřejnit jednotlivé osoby, ale ukázat jak se dá takový rozrod zobrazit v tomto programu. Ono tak velký strom není až tak jednoduché v tak velkém množství osob dosti přehledně zobrazit. Samozřejmě nějaké kudrlinky do toho stromu moc nezadáte, ale zobrazíte tam tímto způsobem všechny a bude se to dát i vytisknout a zůstane to i čitelné. V tomto stromu jsem zadal jen zobrazení roků narození a úmrtí + jména a příjmení (u příjmení ve většině případů jen rodné u žen).



Žádné komentáře:

Okomentovat