Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 16. června 2023

Dokončen další díl Rodinné kroniky, z rozrodu stromu, Hnatek Jan 1916

Dnes jsem dokončil další menší díl rodinné kroniky s názvem „K85, RK, 447, USA, Jan Hnátek (Košut)“

Podařilo se mě zpracovat dvě generace této rodiny, která našla nový život v Chicagu ve státě Illinois. Našel jsem záznamy o příjezdu Anny Hnatek, roz. Lenger a Jana Hnátka s jeho dcerami, které se narodily ještě v Československu do USA. Další ze záznamů je sčítání obyvatel v roce 1950.

Podařilo se mě najít i náhrobek obou rodičů.

U dětí mám vyjma Chelese jen data narození, další data neznám a možnost, zda se vdaly nebo oženily také nejsem schopen doložit. Rovněž nevím, zda všichni zůstali v Chicagu nebo se někam odstěhovali. Možná se podaří časem najít další data.



Žádné komentáře:

Okomentovat