Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

čtvrtek 7. května 2020

Rodinná kronika, obce použité v jednotlivých knihách

     Přehled rozpracovaných a zpracovaných částí mé Rodinné kroniky. Tato "díly" Rodinné kroniky jsem zpracoval, protože nechci, aby se vlastní Hlavní části Rodinné kroniky nafoukly do velkých rozměrů a stali se málo čtivými. Jde o to, aby tyto části byli určitým doplňkem hlavních knih Rodinné kroniky a obsahovali rozšířená data, co jsem shromáždil, ale nenudila čtenáře, pokud o ně nemá zájem. Zde jsou tři knihy vztahující se k obcím, ve kterých předkové žili. Ke každé knize jsou přiložené obrázky pro dokreslení a ukázku. Třeba někomu napoví nebo inspiruje.

1) Kniha první k obcím - K70, RK, 01.01. Města a vesnice spojená s předky (108 stran)

     V této knize hledám kde se dá zobrazení jak vypadala místa předků v minulosti.



2) Kniha druhá k obcím - K73, RK, 01. Města a vesnice spojená s předky, katastrální skici, mapy a další (88 stran)

     V této knize jsem se zaměřil na jednotlivé domy ve kterých předkové žili. Ze starých map, katastrálních skic, dnešních map, fotografií a map ze současného KÚ jsem si udělal výřezy a dal do kroniky.







3) Kniha třetí k obcím - K60, RK, Farní (a jiné) kostely a radnice spojené s rodokmenem. (69 stran)

     V této knize jsem se snažil zachytit kostely, radnice a hřbitovy spojené s přímou linií předků. S odkazy na mapu, kde se dají najít a obrázky v knize jako dokumentaci jak ta místa vypadají.





¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

     Samozřejmě všechny knihy se dají doplňovat i v budoucnu protože jsou zatím zpracovány jako elektronické knihy.

A k tomuto tématu jsem si zpracoval tito mapu pro lepší přehled:

Žádné komentáře:

Okomentovat