Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 28. října 2022

Jeden z dílů mé Rodinné kroniky se zaměřil na auta mého dědy, který měl dopravní firmu.

 Jeden z dílů jednotlivých částí mé Rodinné kroniky jsem věnoval autům mého dědy, který měl maličkou dopravní firmu, která v podstatě zanikla díky velké hospodářské krizi v třicátých letech dvacátého století. Opět se mu ji podařilo obnovit před začátkem II. sv. války.

 Vlastnil dva nákladní automobily a jedno osobní auto. Hledal jsem jednou v SOkA a zjistil jsem, že jsou tato data přístupná, a tak jsem si je okopíroval a pak začal hledat více informací o těchto vozidlech. S přispění dalších fandů do této tématiky se mě podařilo zjisti, jak ta auta vypadala, jaké měla technická data včetně fotografií. Díky těmto věcem nakonec vznikl tento díl mé Rodinné kroniky.

 A tady je ukázka stran, jak vypadají:

 


Žádné komentáře:

Okomentovat