Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 9. prosince 2022

Dnes jsem dokončil další díl Rodinné kroniky „Má mapová schémata z mého výzkumu“

V tomto dílu se snažím vydat vybrané mapy zpracované na Google maps, pod názvem „K69, RK, 001, Má mapová schémata z mého výzkumu“

 Samozřejmě si jsem vědom, že tato kniha nemůže dosáhnout takové vypovídací schopnosti jako samotné jednotlivé mapy, ale alespoň ukáže, o čem jsou mé mapy. A aby bylo dosaženo lepšího čtení tak jsem v elektronické knize nastavil u většiny map formát stránky „A3“. Tím jsem dosáhnul možnosti vložit dostatečně velké obrázky, které jsem získal stažením obrazovky, která mělo v době získání velikost 3840 * 2160 bodů což je rozměr pro 4k.

 Do knihy jsem vložil seznam všech mapa a pak seznam map které jsem do knihy vložil. Na konci jsem vložil plánek města Hodonína z roku cca 1946.

 Tuto knihu jsem nezařadil do letošního rozesílání aktualizovaných a nových dílů Rodinné kroniky, chvilku to ještě musím nechat, než se rozhodnu, že první verze je určena k distribuci do rodiny.

Ukázka stran tohoto dílu Rodinné kroniky


Žádné komentáře:

Okomentovat