Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

úterý 11. května 2021

Dokončil jsem pátou verzi mé pracovní verze Rodinné kroniky o službě v armádě

      Dnes jsem dokončil pátou verzi mé knihy o mých předcích a dalších příbuzných sloužících v armádě za Rakouského císařství, Rakousko – Uherska až do vzniku Československého státu s in formací o službě mého dědečka Karla Hradila *1897 ve Slovácké brigádě a Pluku Slovácko.

     Tuto knihu jsem zpracoval jako rozšíření mé Rodinné kroniky. Samozřejmě by asi nikoho nezajímalo, kdybych to vše dal do jedné knihy a tak jsem se rozhodl základní knihu zpracovat se základními daty po jednotlivých generacích. A tak jsem se rozhodl k té základní knize zpracovat sadu dalších knih s rozšířenými informacemi o mých předcích, tato kniha je věnována podrobnějším informacím jež jsem shromáždil o jejich službě v armádě.

     Samozřejmě jsem si vědom, že ne každému se toto pojetí nemusí líbit a udělal by to jinak nebo by to neděla vůbec, ale já si musel cestu v podstatě hledat sám jak to zpracovat. Berte to jen jako takovou inspiraci pokud budete chtít něco takového vytvořit.


Tady je ukázka všech stránek co jsem do současné doby zpracoval:

K30, RK, 01. Armáda. Rakousko-Uhersko. Moravská část, ver. 05


Po kliknutí se obrázky zvětší

A tady je ukázka obsahu knihy:









A tady je ukázka vybraných dalších listů této části rodinné kroniky:




























Žádné komentáře:

Okomentovat