Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

čtvrtek 22. prosince 2022

Takové historické album naší velké rodiny od začátku 20. století tak asi do šedesátých let

     Dal jsem dohromady nejstarší fotografie ze všech větví mé rodiny. Jsou tam nejstarší předkové narození již v polovině 19. století a pokračuje to i do šířky k sourozencům mých předků. Vše, co jsem našel a získal od příbuzných.

     Vzhledem k tomu, že se jedná o cca 220 fotografií a odběratelů by bylo spousta tak jsem naskenované fotografie dal do jednoho dílu rodinné kroniky a vygeneroval v co nejlepším PDF souboru. A samozřejmě má každý z rodiny možnost si požádat o digitalizované fotky, pokud by z nich si chtěl udělat fotky. Klidně mu je zašlu.


     A k této knize patří ještě jeden díl, ve kterém jsou na fotografiích převážně lidé, které neznám, ale možná se mě povede je zařadit. Když jsem zpracovával tyto knihy tak jsem nakonec ještě doplnil jména k lidem, o nichž jsem původně neznal jména a příjmení. A pokud by se podařilo někomu z rodiny k něm neznámým přiřadit jména a příjmení bylo by to vynikající. Když máte doma fotky a neznáte k nim jména může někdo další z rodiny, třeba i vzdálenější a ti jména přiřadí z jejich alb. Takže budu čekat na výsledek. Ukázku z té knihy dělat již nebudu.

     Plánuji ještě udělat další díl, ale ten již bude výběrová a zaměřená na poválečnou dobu do dneška a spíše zaměřenou již jen na zúženou rodinu, protože jinak by ten díl byl velký na několik set stran a velikost souboru by byla řádově v GB. Možná k tomu udělám další díly, ale to bude záležet na čase a podkladech.



Žádné komentáře:

Okomentovat