Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

neděle 14. března 2021

Dopsaná další kniha Rodinné kroniky "...Wilizana Skala und Bunsch ..."

     Jak zde budete vidět, tak některé složitosti pátrání si zpracovávám do menších knih / knížeček Rodinné kroniky abych objasnil k čemu při pátrání došlo, co se mě podařilo vypátrat, jak jsem se k tomu dopracoval a kde jsem pátral, ale nedošel jsem k potřebnému cíli. Je to dobré nejen pro mne abych si časem zapomněl co a jak bylo a nebylo při pátrání. Také to může případně pomoci někomu kdo tento archív možná převezme bude chtít pokračovat , alespoň bude mít nastíněno co jsem udělal já.

     Dnes jsem dokončil jednu z knih Rodinné kroniky (tedy spíše jen knížeček). V této části se věnuji složitosti nalézt matriční záznam o narození Puchmayerové Marie / Marianny. Bylo to dosti složité, ale korunováno úspěchem. Ovšem do dnešního dne jsem nenašel místo sňatku a tím pádem ani datum tohoto sňatku.

     Spojil s jednou paní, která děla jako hlavní větev rod Rußek / Russek a ta našla místa, kde sloužil jako lesník její otec. Možná nemáme všechna ta místa a protože mohl sloužit kdekoliv na Moravě nebo Slezsku (co zbylo Rakousku). Možná se něco ukáže časem, musím doufat. Já vím, že tato manželka není mou přímou předkyní, ale jejich děti jsou poloviční sourozenci mých přímých předků.


Rodinná kronika

Kniha 70.08

Hledání sňatku Puchmayera Karla Františka s Rußek Mariannou

ve

Wilizana Skala und Bunsch

Kniha popisuje složitost vyhledání sňatku v oblasti Chřibů



Zde je ukázka tohoto malého díku Rodinné kroniky.

Zde je odkaz na stránku ve které se rovněž zaobírám touto problematikou >>>

Žádné komentáře:

Okomentovat