Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

neděle 21. března 2021

Zde je „Sedm matek a pra…matek“ z mého vývodu

     Více je známá je otcovská linie, kde začneme u mé osoby, nesleduje můj otec, otec mého otce neboli můj děda a jdeme díle do historii a přidáme prvního pradědu a tak dále až se dostaneme k nejstaršímu nalezenému pra…dědovi.

      A to samé je matek, jen s tím, že u otců je to stále jedno příjmení, ovšem u matek se vždy přechází z matky na její matku a v podstatě by se mělo u každé změnit příjmení (výjimku tvoří jen situace, když jak manžel tak manželka měli za svobodna stejné příjmení).

     Nyní zde dávám mou mateřskou linii:

     Díky tomu, že můj 2x praděda s mou 2x prabábou přišli do Hodonína z Oslavanska, tak se má mateřská linie dostávám na západ od Brna. A jak jsem zjistil tak se část rozrodu dostává na Českomoravskou vrchovinu.



A tady ještě připojím zpracovanou část mateřské linie kde mám jejich fotografie:

Tento obrázek používám na titulní stránce části Rodinné kroniky věnované mateřskému vývodu.


Mou otcovskou linii jsem zde již dával na blogu>>>

Žádné komentáře:

Okomentovat