Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

čtvrtek 18. srpna 2022

Další z dílů mých zahraničních větviček, rodina Vašíček (Vasicek) USA

     Jsem se dopracoval k další větvičce v zámoří, kterou jsem zpracoval a vyhledal co se dalo na internetu v různých databázích, zejména FamilySearch. Tato větvička patří do hlavní větve Damboráků ze Slovenska. Ovšem je to tak, že jedna z dcer této hlavní větve se přivdala na Moravskou stranu do Prušánek. Samozřejmě se jedná o rodinu z širokého rozrodu.

     Hlavní větev Damborák, Vavrik / Vavřík, Vasicek / Vašíček, Levitas, která si našla život v USA. A jak jsem dále zjistil tak jsem našel šest sestřenic a bratranců, dvě holky a čtyři kluci. U holek a jednoho kluka jsem našel jejich partnery a potomky. Dva synové zemřeli do jednoho roku, takže se mě nepodařilo zjistit data jen u jednoho syna.

     Našel jsem zde také své čtvrté bratrance a sestřenice ve stromu je zvýrazňuji rámečkem modré přerušované čáry.

     Tady se mě podařilo nalézt několik nekrologů a fotografie náhrobků. A tím pádem se pak podaří najít další příbuzné a data k lidem. Rovněž se podařilo najít nějaká data ze sčítání lidu.

     Samozřejmě ve výzkumu budu pokračovat dál, zejména je potřeba najít nějaký kontakt a to nejen u těchto lidí, ale i u dalších větví, zejména u žijících za velkou louží.

 Tady je ukázka náhledu na  díl Rodinné kroniky:

"K85, RK, 05, USA, Vasicek, Levitas (Damborak)"



     Jak vím tak hodně Moraváků, Slováků a Čechů bydlelo v této oblast a možná se dopracuji i k dalším  poznatkům a dalším lidem


Žádné komentáře:

Okomentovat