Info

Obsah blogu "Genealogie Hradil" k 26. 05. 2019 najdete zde klikni na text pod:

Jak vyhledávat pomocí obsahu, platí pro všechny záložky
Na anonymní dotazy nebude reagováno, budou posílány do spamu.
Nepomáhám s přečtením starých textů, na FB je dost skupin, kde si lidé pomáhají se čtením.

pátek 5. srpna 2022

Nový díl mojí Rodinné kroniky

 K70, RK, 12, Rabensburg obec předků

Tak jsem dopsal další díl mojí rodinné kroniky, kde zpracovávám dnes zahraniční obec, která leží na území Dolních Rakous v Rakouské spolkové republice. Vzhledem k tomu, že jedna má větev je propojena s Charvátkou migrací do oblastí Jihovýchodní Moravy, na Záhorý v dnešním Slovensku, a také přimykající se území Dolních Rakous a Uher. Oblasti při pravém břehu řeky Dyje a Moravy v této oblasti obývalo smíšené obyvatelstvo s velkou převahou Moraváků, Slováků a Charvátů. Takže se dalo čekat, že v této oblasti naleznu nějakého příbuzného. Kromě mého vývodu kde tito předkové tvoří  šestou a sedmou generaci zde mám jednu velkou rodinou větev z rozrodu. V této větvi jsem zatím nalezl devět pátých bratranců a sestřenic.

Takovéto díly zpracovávám zejména u lidí co přišli ze zahraničí nebo když jsem tam řešil nějakou zašmodrchanou věc nebo něco podobného. Abych v nich zachytil o koho z rodiny se jedná, co jsem našel a co jsem nenašel, něco z historie obce ve které působili. Přidám tam pár obrázků, pokud možno co nejstarších aby to alespoň dokreslilo jak ta obec vypadala v minulosti. Současné rychlé proměny od 20. století se tak moc malých městeček a vesnic moc nedotýkají. Taky se hodí najít „Indikační skici“ a také je tam doplnit. Výborné jsou ty, kde jsou zapsáni také majitelé gruntů. Samozřejmě to vše doplním výřezem stromu té dané části rodiny.

Tyto malé díly jen doplňují velké knihy např. pro otcovskou linii nebo mateřskou linii.

Tady je obrázek stránek z tohoto dílu:



Žádné komentáře:

Okomentovat